Rosasløyfe_bukett_uke40-41_miljø

Årets tema for Rosa sløyfe-aksjonen er «å leve med uhelbredelig brystkreft». De siste ti årene har det kommet medisiner som gir bedre, mer målrettet behandling av brystkreft og mindre bivirkninger. Men det er fortsatt en lang vei å gå. Økte midler er nødvendig for å gi brystkreftrammede et lengre og bedre liv.

Vi i Mester Grønn vil veldig gjerne gi vårt bidrag til dette viktige området innen kreftforskning, og håper kundene våre gir sin støtte ved å kjøpe et Rosa sløyfe-produkt i oktober.

 

Pia Tjelta har designet årets Rosa sløyfe-bukett

Da Pia Tjelta skulle designe årets Rosa sløyfe-bukett gikk hun ut i naturen for å finne inspirasjon. – Jeg ville at den skulle være som en håndplukket bukett, satt sammen på tur i skogen eller på ditt favorittsommersted. Jeg synes buketten ble mer personlig på denne måten. Den gir assosiasjoner til noe lett og sommerlig, selv når høsten kommer, sier Pia Tjelta.

I tillegg til å synes blomster er vakre, ser Pia Tjelta blomster som et tegn på omtanke. Med Rosa sløyfe-buketten håper hun å samle inn mest mulig midler til brystkreftforskning, vise solidaritet til de som blir rammet, og inspirere til å vise at man bryr seg om hverandre.

 

Rosa sløyfe-produkter

Rosa sløyfe-buketten designet av Pia Tjelta koster 250,- og kommer i to forskjellige varianter i løpet av oktober. I tillegg selger vi søte små Rosa sløyfe-buketter og bunter med Rosa sløyfe-roser. For hvert produkt som selges går 25,- til Rosa sløyfe-aksjonen.

 

Vi vil også selge Kreftforeningens Rosa sløyfe-pin som lanseres 1. oktober. Sløyfen er et vakkert symbol du kan bære for å vise din støtte til alle som er rammet av brystkreft.

 

Så spre rosa kjærlighet i oktober og vis ekstra omtanke for brystkreftrammede, pårørende og mennesker du er glad i.

 

Rosa Sløyfe 506x506